Inštrukcie k spokojnému nákupu

Ako prebieha objednávka tovaru?

  • Po odoslaní objednávky vám príde potvrdzujúci e-mail s informáciou o obsahu vášho košíka a číslom vašej objednávky.
  • Pokiaľ je tovar skladom, bude vám odoslaný do 10:00 hod. ďalšieho pracovného dňa. Ak nie je, vyexpedujeme ho z externého skladu najneskôr do 7 pracovných dní.
  • Deň pred doručením objednávky vám pošleme SMS a e-mail  o vybavení vašej objednávky.
  • V deň doručenia tovaru kuriérom vám pošleme ďalšiu informačnú SMS a skontaktujeme vás.
  • Ak máte záujem o bližšie informácie o dodaní tovaru, napíšte nám.

Aké sú možnosti úhrady tovaru?

Pri nákupe tovaru ponúkame možnosť využiť platbu:

  • osobne na predajni,
  • na dobierku,
  • prevodom v podobe proforma faktúry: na váš e-mail zašleme predfaktúru za objednaný tovar a po prijatí platby na náš účet vám odošleme balík.

Akým spôsobom k vám doručíme tovar?

Môžete využiť tri možnosti:

  • Doručenie na predajňu – objednávku pripravíme na predajni v Partizánskom a budeme vás informovať o jej vybavení.
  • Doručenie kuriérom na zadanú adresu – objednaný tovar prevezme zo skladu kuriér, o čom vás upovedomíme prostredníctvom SMS a e-mailu. Zásielka je doručená spravidla nasledujúci deň do 12:00 hod. odo dňa odoslania tovaru. Ide o najobľúbenejší a najšetrnejší spôsob doručenia tovaru.
  • Doprava našou logistikou – pri objednávkach s väčším objemom sme vám ochotní poskytnúť rozvoz našou logistikou po dohode s našimi odberateľmi.

Tovar doručujeme iba vrámci SR.

Cenník dopravy v rámci SR
Doprava tovaru na predajňu ZDARMA
Doprava tovaru kuriérom DHL nad 75 eur ZDARMA
Doprava tovaru kuriérom DHL do 75 eur 5,50 eur s DPH
Dobierka ZDARMA

free-shipping

Čo mám robiť, ak dostanem poškodenú alebo nesprávnu zásielku?

Tovar je v plnej výške poistený, ale aj napriek tomu je nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu. Neskoršie reklamácie kuriér DHL  ani naša spoločnosť neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená naša originálna páska, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás e-mailom na bequem@bequem.sk alebo telefonicky na 0917 430 173. V prípade, že tovar nesúhlasí s vašou objednávkou, uveďte v e-maili číslo nákupného dokladu, nadbytočný alebo chýbajúci tovar, svoje meno a priamy kontakt na vás. Informáciu nám prosím ohláste ešte v daný pracovný deň.

Aká je záručná doba na tovar?

Záručná doba na  zakúpený tovar je 2 roky podľa platnej legislatívy. Pozor: záručná doba nie je doba opotrebovania tovaru!

Čo robiť keď mi neprišiel tovar podľa mojich predstáv?

Napíšte nám e-mail obsahujúci číslo faktúry a požiadavku o výmenu tovaru. Následne nám zašlite tovar aj s kópiou dokladu na adresu faktúry.

Výmeny tovaru realizované prostredníctvom kuriéra DHL sú hradené kupujúcim do výšky 5,50 eur s DPH  za každý zaslaný balík. K tovaru je potrebné priložiť  krátky popis výmeny  a číslo faktúry s uvedenou adresou pre spätné dodanie výmeny. Tovar nesmie byť používaný a musí byť zabalený v pôvodnom obale. Výmena tovaru je možná maximálne do 10 dní od zakúpenia tovaru.

Čo ak nemám možnosť zaslať vám tovar späť?

Máme pre vás 2 riešenia:

  • Služba PICK RETURN SERVICE: umožňuje vyzdvihnutie tovaru na vrátenie priamo u vás. Služba je spoplatnená na 6,90 eur s DPH.
  • Služba EXCHANGE SERVICE (výmena kus za kus): vám zabezpečí doručenie nového tovaru výmenou za zásielku, ktorú chcete vrátiť – napríklad ak vám bola doručená chybná veľkosť. Služba je spoplatnená na 6,90 eur s DPH.

Ak máte záujem o jednu z našich služieb, zašlite nám e-mail, v ktorom uvediete jej názov, vaše kontaktné údaje, miesto a dátum vyzdvihnutia tovaru. Zabalený produkt od vás prevezme náš kuriér, ktorý ho doručí naspäť k nám.

Bližšie informácie o vrátení tovaru sa dozviete v sekciách Obchodné podmienky a reklamácie.